Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Η πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας διαρκεί 30 ημέρες. Αν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το αντικείμενό σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Ορισμένοι τύποι προϊόντων εξαιρούνται από την επιστροφή. Δεν μπορούν να επιστραφούν ευπαθή αγαθά, όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι είδη προσωπικής ή υγιεινής χρήσης, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.

Πρόσθετα μη επιστρεφόμενα είδη:

  • Δωροκάρτες
  • Προϊόντα λογισμικού που μπορούν να μεταφορτωθούν
  • Ορισμένα είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας

Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτούμε απόδειξη αγοράς ή απόδειξη πληρωμής.

Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου παραχωρούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:

  • Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
  • CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή δίσκος βινυλίου που έχει ανοιχτεί
  • Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται σε δικό μας σφάλμα
  • Οποιοδήποτε αντικείμενο επιστρέφεται μετά από 30 ημέρες από την παράδοση

Επιστροφές χρημάτων

Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ενημερώσουμε ότι παραλάβαμε το επιστραφέν αντικείμενο. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθείτε, η επιστροφή χρημάτων σας θα διεκπεραιωθεί και θα γίνει πίστωση αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας μέσα σε λίγες ημέρες.


Καθυστερημένες ή μη καταχωρισμένες επιστροφές χρημάτων

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, πρώτα ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος πριν δημοσιευτεί η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν καταχωριστεί μια επιστροφή χρημάτων.
Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και ακόμα δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο {email address}.


Προϊόντα σε έκπτωση

Μόνο τα προϊόντα με κανονική τιμή επιστρέφονται. Τα προϊόντα σε έκπτωση δεν επιστρέφονται.


Αντικαταστάσεις

Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν χρειαστεί να το αντικαταστήσετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στο {email address} και στείλτε το αντικείμενό σας στη διεύθυνση: {physical address}.


Δώρα

Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και σας εστάλη απευθείας, θα λάβετε πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστραφέν αντικείμενο, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.

Εάν το αντικείμενο δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή ο δωροθέτης είχε στείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας τη δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωροθέτη και αυτός θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.


Αποστολή επιστροφών

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να το αποστείλετε στη διεύθυνση: {physical address}.

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής αποστολής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή σας.

Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το ανταλλακτικό προϊόν σε εσάς μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, ίσως θελήσετε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστραφέν αντικείμενό σας.


Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο {email} για ερωτήσεις που σχετίζονται με επιστροφές και επιστροφές χρημάτων.